Skip to content

Klachtenregeling

Psyned doet er alles aan om onze cliënten en klanten zo adequaat mogelijk te begeleiden. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over onze organisatie, de samenwerking, behandeling of over een van onze medewerkers. Je hebt dan de mogelijkheid om een klacht in te dienen.

Wij raden je aan om, indien mogelijk, eerst in gesprek te gaan met degene waarover de klacht gaat. Vind je dit lastig, neem dan via deze beveiligde link contact op met een van onze klachtenfunctionarissen. Zij zullen je persoonlijk benaderen om waar nodig je klacht toe te lichten en voor zover mogelijk tot een passende oplossing te komen.

Soms lukt het niet om er samen uit te komen. In dat geval kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Algemeen te Den Haag www.degeschillencommissiezorg.nl.

Klachten die een behandelaar betreffen, kunnen ook worden gedeponeerd bij de beroepsorganisatie van de behandelaar. De contactgegevens van deze organisatie kun je bij ons verwijs team verkrijgen via 085 – 4014720.

Lees hier onze volledige klachtenregeling.

Jouw klacht kun je hier beveiligd indienen.

Hulp nodig?

Wachten maakt niemand beter. Plan vandaag nog een gratis adviesgesprek en we bespreken in ± 15 minuten hoe we jou kunnen helpen.

Of direct bellen? Bel 085-4014720

Waar wacht je op?

Plan vandaag nog een vrijblijvend adviesgesprek. Wij bellen je op, samen bespreken we in ± 15 minuten je hulpvraag en we koppelen je aan een psycholoog die bij jou past.

Of direct bellen? Bel 085-4014720

Psyned